Незважаючи на те що DZHUS позиціонується як бренд жіночого одягу, на замовлення він відшиває моделі і в чоловічих розмірах:
«Наша основна аудиторія — це дизайнери, архітектори, галеристки, художниці, письменниці та артистки, — зазначає дизайнер. — Серед чоловіків, які вже наважувалися зробити у нас замовлення, теж незвичайні особистості — fashion-тусовка та співаки. Вони замовляють наш одяг більше для творчої самореалізації — кліпів і виступів.
Близько 95% продажів йдуть на експорт, тому що українська публіка поки не те щоб не готова до нашого одягу — це буде дуже грубо сказано — швидше, немає прямого збігу між нашими фоловерами та платоспроможними клієнтами. Я підозрюю, що велика категорія людей, яка цікавиться нашим одягом, через фінансові причини поки не може собі його дозволити. Можливо, це молодь, яка мислить прогресивно, але ще не доросла економічно. А люди, які можуть легко робити у нас покупки, часто мають дещо інший менталітет і надають перевагу luxury-брендам світового рівня. В Україні досить невелика категорія покупців, яка закуповується в концепт-сторах».