Артемій Присяжнюк не прагнув до абсолютно безпредметного мистецтва. Мозок налаштований на встановлення зв'язків між естетичними елементами, такими як: колір, фактура, форма, а також ідеями, які склалися за межами полотна. Він намагався осмислити абстрактний живописний простір та зв'язати його із навколишнім, невіртуальним світом.
Митець цінував експерименти та винаходи, які допускає живопис. Перехід від абстракції до фігуративу і знов до абстракції, відсутність обмежень, свобода вираження, будь-які творчі стрибки, це те, у чому й полягає цінність самого процесу. «Немає якогось фіксованого завдання», — казав Присяжнюк. «Шлях художника непередбачуваний, а кінцева точка не завжди відома».
Зазвичай він користувався пензлем або мастихіном, але, бувало, брав і розливав фарби на полотна. Таким чином художник створював напругу між контролем і випадковістю на поверхнях своїх живописів. Йому було неважливо, що дає бажаний результат: спонтанний, емоційно-насичений жест чи обґрунтована, виважена побудова кольорових плям на площині. Його захоплювало це поєднання протилежностей — творче передчуття і логіка композиції поряд із фізикою емоцій, що дозволяло фарбі лягати майже випадково, розтікатися, об'єднуватися і змішуватися з іншими відтінками або залишатися окремою. Головне, на думку Присяжнюка, це сам акт творення, прагнення будь-якими засобами справити потужний вплив на глядача, дати відчути справжню музику живопису.