Ревучі 20-ті та свінгуючі 60-ті: нью-йоркський Museum at FIT відкрив нову онлайн-виставку
Про вплив революційного духу на жіночу моду
Музей нью-йоркського Інституту моди і технологій проводить паралелі між 20-ми і 60-ми роками минулого століття. На онлайн-виставці представлені знакові предмети гардеробу, взуття, ілюстрації та роботи художників.
Під час «ревучих двадцятих» західна жіноча мода зазнала серйозних змін. Силует спростився, поділ був укорочений, талія опустилася до рівня стегон. Модельєри використовували цей трубчастий силует як основу для сучасних течій в мистецтві, таких як кубізм і стиль ар-деко. Динамічна джазова музика також характеризувала це десятиліття, а захоплення танцями допомогло змінити жіночу моду. Вечірній одяг часто включав сліпучі прикраси, такі як скляні намистини та блискітки, які відображали світло під час танцю.
Під час «свінгуючих шістдесятих» модна вільна сукня А-силуету і молодіжна міні-спідниця нагадували силует 1920-х років. Як і попередні стилі, ці прості форми були ідеальним полотном для нових течій сучасного мистецтва, таких як поп-арт і оп-арт, а також для футуристичної тенденції космічної ери. Однак мода 1960-х років насичувалася і ностальгією за минулим. Стилі 1920-х років були відроджені на вінтажних ринках, а також такими дизайнерами, як Норман Норелл та Ів Сен-Лоран.
Організатори виставки порівнюють обидві епохи з 2020 роком, який також характеризувався рухами за соціальну справедливість, расову та гендерну рівність.

На сайті можна побачити знамениту сукню «Мондріан» від Іва Сен-Лорана, картину Соні Делоне, рекламу накладних вій з моделлю Твіггі та знімки, на яких відображені історичні події — голосування жінок і парад Всесвітньої асоціації щодо поліпшення становища негрів, мітинг за легалізацію каннабіса, а також фото дівчини з протизаплідною пігулкою, опубліковане в німецькій газеті.

Blur завітав в Indposhiv Bespoke House

Занурюємося в теорію моди і надихаємося роботами Крістобаля Баленсіаги та Пітера Ліндберга