58-й випуск частково присвячений феномену модного міста: «Сьогодні, коли весь світ охоплений пандемією, міста спорожніли, шопінг в значній мірі перемістився в онлайн, модна індустрія шукає нові шляхи взаємодії зі споживачем, змінюються наші одежні звички та буквально на наших очах перекроюється тканина повсякденного життя, ми як ніколи гостро відчуваємо неминучість змін, які приведуть не тільки до формування та закріплення нових модних практик, а й до становлення нових модних територій», — пише шеф-редактор журналу Людмила Аляб'єва.
На сторінках видання, що виходить раз у квартал, висвітлюються такі теми, як історія костюма та дизайну, тілесні практики, історичні уявлення про красу і модну фігуру, мода та міське життя, а також мода і мистецтво.