Цього сезону наймасштабніша та найвпливовіша міжнародна виставка текстилю та супутніх товарів
Première Vision Paris відбулася виключно в цифровому форматі. 15-16 вересня на онлайн-майданчику зібралися представники індустрії моди майже з 120 країн.
На Première Vision Digital Show, присвяченому сезону осінь/зима 21-22, можна було замовити товари у 1 675 постачальників — фабрик, дизайнерських студій і ательє. Всього на платформі Marketplace було представлено 43 тисячі одиниць продукції, включаючи пряжу, текстиль, шкіру, фурнітуру та аксесуари.
Генеральний директор Première Vision Жиль Ласборд зазначив, що віртуальні відвідування дводенної події можна було порівняти з фізичними: «Перелік країн-учасниць можна назвати класичним: локомотиви виставки — Франція та Італія, далі йдуть Великобританія, Іспанія, Туреччина, США, Японія, Німеччина, Нідерланди та Південна Корея», —
розповів гендиректор.