Виставка Première Vision вперше відбулася онлайн
І зібрала 19,5 тисяч унікальних відвідувачів
Цього сезону наймасштабніша та найвпливовіша міжнародна виставка текстилю та супутніх товарів Première Vision Paris відбулася виключно в цифровому форматі. 15-16 вересня на онлайн-майданчику зібралися представники індустрії моди майже з 120 країн.

На Première Vision Digital Show, присвяченому сезону осінь/зима 21-22, можна було замовити товари у 1 675 постачальників — фабрик, дизайнерських студій і ательє. Всього на платформі Marketplace було представлено 43 тисячі одиниць продукції, включаючи пряжу, текстиль, шкіру, фурнітуру та аксесуари.

Генеральний директор Première Vision Жиль Ласборд зазначив, що віртуальні відвідування дводенної події можна було порівняти з фізичними: «Перелік країн-учасниць можна назвати класичним: локомотиви виставки — Франція та Італія, далі йдуть Великобританія, Іспанія, Туреччина, США, Японія, Німеччина, Нідерланди та Південна Корея», — розповів гендиректор.
Instagram/wearepremierevision
Окрім товарів експонентів команда Première Vision приготувала надихаючий контент і прямі трансляції інтерв'ю з експертами галузі, присвячені головним проблемам і викликам індустрії.

Організатори сподіваються, що наступний сезон стане гібридним — виставка проходитиме офлайн і онлайн одночасно, реагуючи на глобальні процеси діджиталізаціі. Дводенна активність довела, що віртуальний формат відповідає новим потребам галузі та сприяє міжнародному співробітництву в сфері моди. Наступна виставка запланована на 2-4 лютого 2021 року в виставковому комплексі Paris Nord Villepinte.

Засновниця бренду DZHUS про нову колекцію, речі-трансформери та зміни за 10 років історії марки

Новий культурний рух Ukraine is the Centre of My Universe