Цифрові художники: 5 натхнень лютого
Стираючи межі між реальним і віртуальним
Роботи українського художника Василя Рябченка вперше вийшли як NFT у жанрі анімації. Колекція «Ігри з персонажами», написана в 80-90-х роках, ожила плавними рухами під музичну композицію «Etude n.13» молодого артиста SERGIUS. Він же працював над анімацією цифрових репродукцій картин Рябченка.

«Використовуючи полотно, пензель і масло, художник з особливим трепетом і властивою йому м'якістю і глибиною передав те саме — солодке, всеосяжне і насичуюче все навколо — відчуття тяжіння між двома закоханими».

Тепер оцифрований живопис у стилі неоекспресіонізм можна придбати на популярному діджитал-майданчику Foundation.app. Колекція «Ігри з персонажами» представлена галереєю сучасного мистецтва VERA.
Від трафаретного графіті на вулицях Лос-Анджелеса до виставок картин і скульптур по всьому світу.

ThankYouX почав свій шлях у світі мистецтва, надихаючись роботами короля поп-арту Енді Ворхола. Фірмові графіті принесли автору першу хвилю популярності, але були лише поверхневим виразом його художньої індивідуальності. Наслідуючи яскравий вуличний стиль, митець почав створювати абстрактні та геометричні сюжети в змішаній техніці, демонструючи свої роботи в Лондоні, Нью-Йорку, Майамі, Гонконгу та Парижі.

ThankYouX розмальовував офіси Snapchat, співпрацював із Soho House і Samsung для Art Basel, успішно провів першу персональну виставку в Лос-Анджелесі і в 2020 році зробив крок у простір NFT, щоб творити для фізичного та цифрового світів.
Багатопрофільний австралійський художник і дизайнер Девід МакЛеод створює тривимірних «примар», навіяних комп'ютерними іграми свого дитинства. Але, мабуть, найвідоміші роботи автора — образи з частинок, що «танцюють», які рухаються, наче зграї птахів або косяки риб. Працюючи над нерухомими зображеннями та анімацією, Девід підглядає за самою природою та вивчає нові візуальні територій у CG.

Серед клієнтів художника такі впливові компанії, як Apple, Nike, Diesel, Calvin Klein, Toyota, Adobe, Canon і Greenpeace.
Життя Роландо Баррі не менш барвисте, ніж його роботи. Митець родом з Іспанії вивчав кіно та фотографію у Рінглінгському коледжі образотворчих мистецтв і дизайну у Флориді, а потім почав працювати тревел-фотографом і відеооператором. Роландо побував на п'яти континентах, піднявся на гору Кіліманджаро, сфотографував Мачу-Пікчу, ступив до базового табору Евересту і пройшов Велику Китайську стіну, а у вільний час полюбив усе, що пов'язане з 3D. Незабаром автор повністю присвятив себе створенню 3D-ілюстрацій та анімаційного дизайну.

Серед улюблених інструментів художника – Cinema 4D, Redshift та Houdini. Використовуючи їх, Роландо створює проєкти для таких компаній, як Samsung, Microsoft, BVLGARI та Huawei.
3D-ілюстратор і режисер Роман Братськи надихається формами та візерунками природи. Як багато пелюсток складаються в один бутон, так і твори дизайнера містять незліченні елементи, що витончено з'єднуються в єдине ціле.

Швейцарський автор із більш ніж 15-річним художнім досвідом експериментує зі складними конструкціями та життєствердними кольорами. Коли Роман починав займатися цифровою ілюстрацією, він зрозумів, що більшість робіт креативників того часу були похмурими та статичними, тому вирішив створювати щось інше.

Серед престижних клієнтів дизайнера — Apple, Spotify, Samsung, Ray-Ban, Swarovski, Victorinox, Lindt Chocolates, Genesis і Sephora.
Обкладинка — David McLeod.