Цифрові художники: 5 натхнень квітня
Вони досліджують природу реальності та співпрацюють із легендарними брендами
Julien Rivoire
Більше 10 років Жюльєн Рівуар працював графічним дизайнером, створюючи обкладинки платівок, дизайн футболок і постери, але після вийшов за рамки ілюстрації та відкрив для себе світ 3D. Французький художник бачить у ньому ідеальне поєднання цифрового мистецтва та фотографії.

Серед клієнтів Жюльєна — бренди Louis Vuitton і Nike, файловий хостинг Dropbox, компанія з виробництва аудіотехніки Devialet і музичний лейбл Quality Goods Records.

У вільний час художник створює ностальгічний контент, натхненний атрибутами свого дитинства в 90-і роки — відеокасетами, комп'ютерними іграми, книгами й олдскульними рекламними роликами. Разом із тим Рівуару подобається сучасний дизайн продуктів, заснований на мінімалізмі та високоякісних матеріалах, тому в роботах 3D-художника можна побачити перетин старих і нових тенденцій.

Rolzay
Наукова фантастика, кіберпанк, космонавти та гуманоїди — 3D-мистецтво художника Rolzay (Rolands Zilvinskis) складається з інопланетних або сюрреалістичних пейзажів, а також героїв, які існують в цих світах.

3D-художник і графічний дизайнер створює концептуальні деталізовані роботи, надихаючись фільмами, соцмережами, глобальними подіями та власними переживаннями.

Rolzay народився в Латвії і останні 13 років живе в Ірландії. Його інтерес до дизайну та творчості розвинувся завдяки фотографії, яку художник опанував у ранньому віці. Роланд закінчив коледж за спеціальністю Графічний дизайн, а потім перейшов на 3D, відкривши для себе нові можливості для створення сучасних творів мистецтва.

Ondrej Zunka
Ondrej Zunka — цифровий художник і режисер із Лондона, який розповідає свої візуальні історії в рамках спекулятивного реалізму.

Він отримав ступінь магістра економіки та системної інженерії, але розчарувався в цій області та почав експериментувати з дизайном і діджитал-мистецтвом. Сьогодні в портфоліо 3D-художника — проєкти для Nike, Jordan, Puma, Apple, Burberry, MTV, Wacom, Prada й інших брендів.

Ондрей співпрацював із студіями по всьому світу, а тепер керує власною бутик-студією цифрового мистецтва і дизайну Zünc Studio, яку він заснував разом із художницею Therese Detje. Але дизайн — не єдиний інтерес Ондрея: він уже 15 років катається на BMX і навіть потрапив у 3D через друга по своєму спортивному захопленню.

Therese Detje
Spice Girls, J Balvin, Nickelodeon, MTV і BFI Flare — у списку клієнтів Терези легендарні телеканали, виконавці, фестивалі та інші проєкти.

3D моушн-дизайнер і співзасновниця Zünc Studio не тільки працює над рекламними кампаніями брендів у рамках студії, але й продовжує вивчати нові концепції та методи, реалізуючи особисті арт-проєкти, включаючи дизайн трансляцій і музичні відео. «Кольори, персонажі та дивний гумор — це моє», — розповідає про себе Тереза на своєму сайті.

Художниця народилася в Гамбурзі, зросла в Мельбурні і сьогодні живе та працює в Лондоні.

Vector Meldrew
Дизайнер, віджей і художник Vector Meldrew досліджує теми споживацтва, децентралізації, культури, ідентичності, свідомості та природи реальності.

Його першим джерелом натхнення була музика. Після створення аудіовізуальних сетів Vector Meldrew, він же Алекс Донн-Джонсон, почав працювати над різними проєктами — від рекламних кампаній брендів Asics, Nike і adidas до комп'ютерних ігор. Як режисер Алекс демонстрував свої фільми на фестивалях і онлайн-платформах, таких як Aesthetica, Berlin Music Video Awards, Vimeo Staff Pick і Vice.

Дизайнер є креативним директором проєкту Dazzle Ship, що допомагає представити світові нові концепції, використовуючи анімацію, дизайн і моушн-графіку.


Інноваційний проєкт об'єднує сотні креативних фахівців з усього світу, щоб створювати моду майбутнього

Новий альбом Saint Laurent, книга «Диявольська матерія» та інші fashion-видання