«86% населення не вписуються в стандартні розміри S M L», —
пишуть АстраФіт. Тому 70% продажів у ритейлі як і раніше відбувається в фізичних магазинах: покупці витрачають час на офлайн шопінг, щоб зрозуміти, як саме буде сидіти та чи інша річ, виходячи з особливостей фігури.
Завдяки сервісу AstraFit клієнти модних брендів можуть приміряти речі онлайн. Їм потрібно лише знати точні параметри тіла: зріст, обхват грудей, талії, стегон. Розумна технологія покаже, як на вас будуть сидіти різні розміри, та дасть рекомендацію щодо вибору оптимального варіанту.
Програмою вже користуються український бренд Must Have, сервіс оренди суконь Oh My Look! і мультибрендова мережа MEGASPORT.