Створюючи візерунки, команда бренду звернулася до українських килимів XIX століття. Це не буквальне цитування, а радше діалог із предками, які закодовували у візерунках гірські барви, квіткові мотиви та енергію свята. «Попередні покоління залишили нам в спадок багату культурну спадщину. Чимало ще не досліджено, дещо не збережено. Наше завдання в тому, щоб передати успадковане майбутнім поколінням. Ми не беремо на себе роль сенсотворців. Відчуваємо свою місію як таку, щоб транслювати і підсилювати те, що було закладено нашими предками», — зазначає Дарина.
У серію «Зацвіли косиці» увійшли подушки, ліжники та доріжки, зіткані вручну на давніх верстатах. Кожен виріб «цвіте» власною мовою — кольором, фактурою, ритмом ліній. Це речі, які не потребують легенд, бо говорять самі за себе: як квіти, що проростають у тканині, як спогад про літо, збережений у вовні.