To main content
KSENIASCHNAIDER, ELENAREVA та NADYA DZYAK презентували колекції на London Fashion Week
Троє українських дизайнерок вийшли на подіум в Лондоні, огорнуті прапорами України з підписами наших героїв
Ксенія Шнайдер, Олена Рева та Надя Дзяк представили свої колекції SS'24 на London Fashion Week. Показ відбувся у межах третього міжнародного сезону Ukrainian Fashion Week завдяки підтримці Програми USAID "Конкурентоспроможна економіка України".
Нова колекція KSENIASCHNAIDER досліджує поєднання протилежностей. Зокрема це стосується використастання нових матеріалів і переосмислення класичних моделей бренду. SS'24 — про винахід нового через рефлексію минулого досвіду.

Лейбл представив нові силуети деніму, створені за допомогою AI, Cossack jeans як шана українському традиційному одягу та в'язані речі, створені вручну з джинсової пряжі у техніці килимарства, а також піжами з деніму. Бренд надзвичайно пишаєтьмя тим, що вся колекція була відшита в Україні. А також на показі на показі LFW KSENIASCHNAIDER представили другий дроп колаборації з adidas Originals.
ELENAREVA продовжує історію про жіночу силу і звертається до одного з найсильніших та сповнених потужної енергії культів у стародавній Трипільській культурі — Богині-Матері. Водночас, тонке балансування між жіночим та чоловічим, притаманне бренду, виходить на інший рівень в колекції SS'24

За основу для принтів, розроблених у співавторстві з художницею Ліною Нечиполіною, було взято орнаменти на трипільських глиняних глечиках.
Натхненням для літньої колекції NADYA DZYAK стала творчість художниці-наївістки Поліни Райко. Дім-музей видатної мисткині в Олешках був полотном для біблійних героїв, фантастичних істот і квітів, але тепер його більше немає, адже через підрив Каховськоі дамби росіянами музей опинився під водою.

Спеціально для показу на London Fashion Week було створено сумки Cityscape Arc Nadi bag у колаборації з брендом Grie.
Після початку повномасштабного російського вторгнення Ukrainian Fashion Week запустив Ініціативу «Support Ukrainian Fashion» для допомоги українським дизайнерам. Таким чином, 65 українських фешн-брендів мали можливість представити свої колекції, створені під час війни, на міжнародній модній арені.

Фото: Chris Yates