Українські бренди KSENIASCHNAIDER, PASKAL і FROLOV представили свої колекції на London Fashion Week
21 лютого Ксенія Шнайдер, Іван Фролов і Джулі Паскаль продемонстрували колекції FW23-24 у межах глобальної ініціативи Support Ukrainian Fashion від Ukrainian Fashion Week.

На показі дизайнери пройшли подіумом, тримаючи український прапор з логотипом UNITED24 — державної фандрейзингової платформи, яка покликана об'єднати людей у всьому світі у прагненні підтримати Україну.

Нагадаємо, що наразі триває другий міжнародний сезон Ukrainian Fashion Week, в якому гостинно приймають наших дизайнерів на подіумах Великої Британії, Німеччини і Данії. На спільному шоу в Лондоні українські бренди представили образи, створені під виття сирен повітряної тривоги, ракетні обстріли та шум генераторів.
Шнайдер, Фролов, Паскаль
Колекція KSENIASCHNAIDER осінь-зима 2023, натхненна втечею дизайнера у світ, повний радості, відрізняється яскравими кольорами та грайливим дизайном. Серед головних образів — моделі, зроблені з вінтажних краваток, що стали щемливим символ. Адже сьогодні багатьом українським чоловікам не потрібен цей аксесуар — вони носять військову форму.

Як завжди, марка дотримується стійкого підходу до створення одягу. Кооманда KSENIASCHNAIDER використала не тільки перероблені краватки, а й екологічно чисті матеріали для усієї колекції.
Бренд PASKAL повернувся на подіум вперше за три роки з колекцією «Out of the Cocoon».

PASKAL нагадують, що один помах крил метелика може змінити все. Лейтмотив колекції з'являється на об'ємних топах, мінісукнях і спідницях. Шовкові комбінації, прикрашені метеликами зі склоподібної органзи, — домінантний елемент колекції та грайливих силуетів PASKAL. Інші моделі — скульптурні, своєрідні артоб'єкти з техно-крепу та атласу, вирізаного у фірмовій техніці бренду «лазеркат».

Джулі Паскаль досліджує чесність і сексуальність, керуючись зрілим, чуттєвим підходом. Краса видається прямолінійною, вільною від ілюзій, та водночас замріяною. Глибокі вирізи вкриті метеликами, їхня прозорість схильна розкривати жіноче тіло та дух в дизайнах PASKAL.
Тим часом FROLOV звертається до своїх архівів і спогадів із колекцією «Пісня за піснею».

Бренд був створений рівно десять років тому. Під час роботи над першою студентською колекцією Іван Фролов надихався феноменом травесті та трансгендерності. Десять років досліджень та технологічних вдосконалень, рефлексії про актуальні події в Україні і важливість української культурної спадщини Фролов вклав у нову колекцію «Пісня за піснею», яка буквально створювалась у супроводі української ліричної пісні.

В колекцію увійшли архівні та знакові образи FROLOV: трикотажні светри вишиті вручну «Покохала я до болю», сукні-корсети оздоблені кристалами Swarovski, та вишиті серця — впізнаваний символ бренду.