Пандемія завдала удар і по мас-маркет брендам: вони закрили свої магазини, а онлайн-продажі знизилися на 5-20% по всій Європі, 30-40% — у США та 15-25% — у Китаї. Zara, H&M, Mango, Marks & Spencer та інші
марки затримують оплату за зшитий одяг на невизначений термін. Якщо працівники швейних фабрик в Бангладеші, Індії, Камбоджі, Гондурасі та Ефіопії, в яких діють вкрай слабкі системи охорони здоров'я, залишаться без зарплат, їм загрожує голод і захворювання.
Поширення коронавірусу прискорило глобальні зміни, які чекали індустрію в недалекому майбутньому, та ще більш актуалізувало колаборації — жодна компанія не зможе впоратися з пандемією та її наслідками поодинці: час ділитися даними, стратегіями та ідеями.