The State of Fashion 2020: 10 напрямків, які визначать світову індустрію моди
The Business of Fashion і McKinsey & Company випустили свою 4-ту щорічну доповідь
За прогнозами впливового видання галузі та міжнародної консалтингової компанії, в прийдешньому році зростання світової індустрії моди продовжить сповільнюватися до 3-4%. BoF і McKinsey & Company відзначають песимістичний настрій серед опитаних респондентів у всіх регіонах.

Аби задовольняти запити споживачів, гравці моди змушені бути першими в сфері цифрових технологій, максимально використовувати нові розробки, а також приділяти достатню увагу сталому розвитку. Але не всі компанії зможуть впоратися зі зростаючим тиском:

«Поляризація зберігається, і «Супер Переможці» — 20 кращих гравців з економічного прибутку — дають більше, ніж сукупний економічний прибуток всієї галузі. Вони не тільки створюють високу вартість і мають величезний масштаб, але й часто є піонерами інновацій в галузі завдяки своєму асортименту продукції та взаємодії зі споживачами. Вони також знаходяться в кращому положенні для залучення обмежених ресурсів і талантів галузі, в той час як інші ризикують залишитися позаду», — зазначають автори доповіді.
1
У стані підвищеної готовності
У майбутньому році експерти рекомендують продовжувати проявляти обережність, так як зростаюча напруга може порушити відносини як між розвиненими країнами, так і країнами з ринком, що формується. Компанії повинні бути готовими до нестабільності.
2
За межами Китаю
Китай буде продовжувати надавати вигідну можливість для багатьох світових і місцевих брендів, хоча частина з них ризикує стати надмірно залежними від цього регіону. Компаніям слід вивчати й інші ринки зі зростаючим потенціалом (Індія, Південно-Східна Азія, Близький Схід, Росія).
3
Новий підхід до роботи зі соцмережами
Гравцям моди доведеться переглянути свою стратегію та знайти способи максимізувати віддачу від маркетингових витрат. Контент повинен бути адаптованим до кожної окремої платформи та містити переконливі заклики до дії.
4
Локалізація
Споживчий попит на зручність та оперативність спонукає рітейлерів доповнювати існуючі мережі звичайних магазинів невеликими торговими точками, які задовольняють потреби клієнтів, де б вони не знаходилися. Формула виграшу буде включати в себе враження від покупок в магазині та локалізований асортимент.
5
Стійкість насамперед
Світова індустрія моди надзвичайно енергоємна, забруднююча та марнотратна. Незважаючи на скромний прогрес, мода ще не сприйняла свої екологічні зобов'язання досить серйозно. Компаніям слід відмовитися від хайпової реклами на користь реальних дій — виробництва, яке відповідає нормативним вимогам.
6
Революція матеріалів
Fashion-бренди досліджують альтернативи стандартним матеріалами, при цьому ключові гравці зосереджені на більш стійких замінниках: перероблені та високотехнологічні матеріали, які забезпечують функціональність і задовольняють естетичні потреби.
7
Інклюзивна культура
Споживачі та співробітники брендів все більше тиснуть на модні компанії, щоб ті стали активними прихильниками різноманітності та інтеграції, тому бренди продовжать ставати більш інклюзивними, однак ініціативи компаній будуть більш ретельно розглядатися з точки зору щирості та результативності.
8
Транскордонні виклики
Усталені на ринку модні бренди та рітейлери зіткнуться зі зростаючою конкуренцією з боку нових азіатських конкурентів, які створюють популярні товари для продажу за доступними цінами з використанням транскордонних платформ електронної торгівлі.
9
Нові вимоги до з'їздів
Традиційні торгові виставки повинні направити свою увагу безпосередньо на споживача, скорочення циклів моди та діджіталізацію. У прагненні диференціювати себе — або навіть просто вижити — більше подібних подій посилять привабливість B2C або запустять нові послуги, щоб поліпшити відносини з їхньою традиційною аудиторією B2B.
10
Цифрова перекалібровка
Настрій інвесторів щодо гравців цифрової моди почав погіршуватися. Їх побоювання ростуть на шляху до прибутковості для деяких діджитал-компаній —від онлайн-ритейлерів до монобрендових магазинів, які торгують в Мережі.