За прогнозами впливового видання галузі та міжнародної консалтингової компанії, в прийдешньому році зростання світової індустрії моди продовжить сповільнюватися до 3-4%. BoF і McKinsey & Company відзначають песимістичний настрій серед опитаних респондентів у всіх регіонах.
Аби задовольняти запити споживачів, гравці моди змушені бути першими в сфері цифрових технологій, максимально використовувати нові розробки, а також приділяти достатню увагу сталому розвитку. Але не всі компанії зможуть впоратися зі зростаючим тиском:
«Поляризація зберігається, і «Супер Переможці» — 20 кращих гравців з економічного прибутку — дають більше, ніж сукупний економічний прибуток всієї галузі. Вони не тільки створюють високу вартість і мають величезний масштаб, але й часто є піонерами інновацій в галузі завдяки своєму асортименту продукції та взаємодії зі споживачами. Вони також знаходяться в кращому положенні для залучення обмежених ресурсів і талантів галузі, в той час як інші ризикують залишитися позаду», — зазначають автори доповіді.