To main content
Смарт-люкс: досвід європейських компаній Estethia GB. Conte та France Croco
Екологічні та «розумні» матеріали готові вийти на ринок люксового одягу та шкіряної продукції
Цю тенденцію добре підтверджують компанії Estethia GB. Conte, яка спеціалізується на високоякісних вовняних виробах з 1757 року, та France Croco, вже більше 50 років відома обробкою крокодилячої шкіри. Обидві марки відзначають, що вони бачать зростаючу увагу на своїх ринках до проблем навколишнього середовища та корпоративної соціальної відповідальності. Це означає, що вироби люксового сегмента завтрашнього дня повинні бути не тільки якісними й естетично привабливими, але й стійкими та інноваційними, зазначає Première Vision Paris.

Італійська компанія Estethia GB. Conte входить у Marzotto Group, яка понад століття доводить італійське перевагу в виготовленні вовни, бавовни, оксамиту, льону та шовку. У Estethica GB. Conte прагнуть йти в ногу з часом завдяки широкому асортименту нової лінії вовняних тканин Wool +. Судячи з висококласного зовнішнього вигляду, складно сказати, що матеріал володіє бі-еластичними властивостями, доповнений технічними мембранами, які утримують тепло й виводять вологу, та при цьому не вимагає особливих зусиль у догляді: тканини Wool + придатні для машинного прання, що дозволяє споживачам відмовитися від хімчистки.
Estethia GB. Conte
Французька компанія France Croco дотримується тенденції з новим асортиментом шкіри крокодила, пітона, лосося й анаконди, обробленої без дублення хромом.

Тисячі років людство обробляло шкіру, використовуючи дубильні речовини рослинного походження (здобуті з кори дерев, коренів, листя та плодів) і отримувало довговічний, екологічний і «дихаючий» матеріал. При цьому процес обробки міг займати до декількох місяців. В середині XIX століття відкрили більш швидкий і дешевий спосіб — дублення хромом, який дозволяє обробляти шкіру менше ніж за день, проте виключно токсичний і забруднює воду. Марка France Croco шукає нові способи обробки шкіри, адже проблема стійкості стає все більш важливим завданням як для байерів, так і для споживачів.