ROUSSIN створюють світловідбивні рюкзаки для дітей, щоб зменшити кількість ДТП
Український бренд продовжує проєкт SAFE FASHION #безсекундижиття
Минулого літа команда ROUSSIN запустила соціальну ініціативу за підтримки Українського культурного фонду і сьогодні продовжує популяризувати відповідальну та безпечну моду в регіонах країни.

Цього року марка виготовить 2500 світловідбивних рюкзаків і безкоштовно забезпечить ними дітей середнього шкільного віку в Павлограді. А у вересні проєкт продовжиться виховною роботою: в 19 школах міста команда представить власний фільм, в якому автоспортсмени тестують видимість звичайного та рефлективного одягу на дорогах і демонструють варіанти аварійного гальмування.

«Наш проєкт — це можливість змінити стереотипний погляд на рефлективний одяг та культуру споживання світловідбивачів. Адже у темний час доби чи за умов поганої видимості одяг зі світловідбиваючими елементами стає помітним на відстані 100-130 метрів, у такий спосіб знижуючи ризик виникнення ДТП за участю пішоходів в 6,5 разів», — наголошує дизайнерка Софія Русинович.

Нагадаємо, що вперше проєкт SAFE FASHION був реалізований в рідному місті бренду Сміла Черкаської області. В рамках ініціативи #безсекундижиття ROUSSIN продовжують робити свій внесок у розвиток моди, яка рятує життя.

В межах fashion-ініціативи #безсекундижиття

#finchARTshow об'єднає моду, сучасне мистецтво і AR-технології

30 обкладинок до 30-річчя незалежності України