Привіт. Я — краса. Хочу розповісти тобі те, що давно приховувала. У мене немає віку. У мене є історія. І це все, що важливо. Чим більше в мене зморшок, тим історія цікавіша
Такі листівки отримав кожен гість перед показом Rybalko & Життєлюб на Ukrainian Fashion Week. Модне шоу стало першим показом в Україні, на якому всі моделі були віком від 50 років. Готуючись до презентації, бренд Rybalko переслідував соціальну мету — підвищити самооцінку та впевненість дорослих людей і надихнути їх виглядати більш ошатно, ніж зазвичай.
Фотослужба UFW
Вік — це той аспект, на якому вже на варто загострювати увагу при створенні fashion-колекцій. Більше значення мають цінності, стиль життя та захоплення споживачів — ті урбан-племена, в які вони входять. Fashion-світ стає все більш інклюзивним, і саме це продемонстрував бренд Rybalko, запросивши взяти участь у показі колекції STAR SS20 дорослих моделей з агенства «Життєлюб».
Створюючи вручну кожну річ колекції, дизайнерка бренду Марина Рибалко віддала перевагу класичному крою та додала декоративні елементи з екошкіри у формі зірок. Моделі лінійки STAR виконані у стриманій, природній, кольоровій гамі — глубокий синій, темно-зелений, сірий і, звичайно, чорний — улюблений колір дизайнерки. Ключовими моделями цього сезону стали приталений піджак з об'ємними гострими плечима та струмливі спідниці.