Rokh: бренд, який досліджує деконструкцію та адаптивність
Лондонський бренд Rokh змішує чоловічі елементи з необробленими й авангардними деталями жіночого гардероба. Засновник і дизайнер марки Rok Hwang досліджує деконструкцію та адаптивність — багато предметів одягу бренду виглядають так, ніби їх розібрали та знову склали разом
Рок Хванг народився в Сеулі, виріс у техаському Остіні та переїхав до Лондона, де вивчив дизайн жіночого та чоловічого одягу в Central Saint Martins. До того як заснувати власний бренд в 2017 році, Рок працював дизайнером у Céline під керівництвом Фібі Файло: допомагав створювати новий гардероб зі складними силуетами і модерністськими аксесуарами для жінок будь-якого віку. Після цього Рок співпрацював з Chloé та Louis Vuitton. Використовуючи досвід роботи у французьких Будинках, у своїй марці дизайнер вирішив відмовитися від сезонності та зробити акцент на позачасовості й універсальності. Кожна нова колекція Rokh — це нові глави однієї історії.

У 2018 році молодий бренд став володарем спеціального призу престижної премії LVMH, незабаром після цього Rokh дебютував зі своїм першим показом, відкривши Паризький тиждень моди в 2019 році. За короткий час на марку звернули увагу більше 100 рітейлерів з усього світу, при цьому Net-a-Porter — його найбільший британський прихильник.
Rokh — це стриманий шик, концептуальне мистецтво, яке документує унікальні молодіжні культури, змішуючи мистецтво, музику, ремесло та фотографію. Щоб втілити свої задуми, бренд постійно досліджує форми, матеріали та фактури, розширюючи сучасну мову моди.