На легендарній виставці Pitti Uomo представлено три українські бренди
GUDU, GUNIA Project і THEO
Культова подія у Флоренції, присвячена чоловічій моді, традиційно зібрала разом провідні бренди, світових баєрів та впливових гравців індустрії. Висловлюючи солідарність з Україною, у 108-му сезоні організатори надали бажаний стенд платформі Angel For Fashion, яка підтримує українських дизайнерів з початку повномасштабного вторгнення. Сьогодні Angel For Fashion продає українські бренди на шести континентах, у 45 країнах та понад 200 містах світу.

На виставці Pitti Uomo, яка триває з 17 до 20 червня включно, свої колекції демонструють:

Бренд GUDU, заснований Лашею Мдінарадзе, який переїхав з Тбілісі до Києва у 2016 році. GUDU — це втілення авангардного дизайну, впевненості та гострої естетики. Це елегантні, інноваційні силуети із сексуальним та зухвалим характером.
GUNIA Project, створений Наталією Каменською та Марією Гаврилюк, які побудували свій бренд навколо багатої спадщини української майстерності, пропонуючи вишуканий асортимент одягу, кераміки, ювелірних виробів та аксесуарів ручної роботи.
Бренд THEO, відомий сміливим гендерно-флюїдним одягом, який розмиває межі традиційної моди. Завдяки естетиці, яка легко поєднує прогресивні та позачасові дизайни, THEO зайняв унікальну нішу в індустрії. За цим інноваційним брендом стоїть дизайнер-візіонер Теодор Декан, який живе та працює у Києві.
Адреса: Viale Filippo Strozzi, 1, Флоренція.
Стенд Angel For Fashion: A/5, Top Floor, Central Pavilion, Futuro Maschile Section.

Український бренд спонукає відчути жіночу гармонію та зануритись у світ флористичних мотивів