Цього року під час вибору кольору року Pantone вперше застосував мультисенсорний підхід, сконцентрувавшись на асоціативному ряду, який викликає відтінок. Фахівці компанії враховували не тільки візуальні характеристики, але й тактильні відчуття, звуки, смаки та запахи.
Уже 20 років щорічний вибір Pantone впливає на розробку продуктів і прийняття рішення про покупку в сфері моди та інших галузях, включаючи промисловий, графічний та інтер'єрний дизайн. Інститут прогнозує переваги споживачів, аналізуючи тренди в кіно, рекламі та різних видах мистецтва. На вибір головного кольору року впливають навіть популярні напрямки подорожей, соцмережі, майбутні спортивні події світового масштабу, нові технології, інноваційні матеріали та соціально-економічні умови життя.