Південноафриканський бренд Nao Serati досліджує межі гендеру, мистецтва та сексуальності
Сучасний athleisure бренд, який базується в Йоганнесбурзі, створює чоловічий та жіночий одяг, з огляду на свою південноафриканську спадщину
У 2014 році випускник найпрогресивнішої африканської школи fashion-дизайну LISOF заснував власну спортивно-повсякденну марку. Дизайнер Нао Сераті Мофаммере досліджує флюїдність моди та використовує нетрадиційні фасони та матеріали для створення чоловічих виробів. Він пропонує сучасним африканським чоловікам вивчати себе, свою сексуальність і приймати пропорції свого тіла, якими б вони не були. Маскулінність і жіночність об'єднуються в колекціях Nao Serati, народжуючи гармонію.
Мій одяг базується на молодіжній культурі Південної Африки, яка враховує всі візуальні особливості, бунтівний настрій і дух інновацій
NAOSERATI X ADIDAS 19
Дизайнер вважає, що злиття концептуальної моди з демократичним і доступним комерційним аспектом знаходиться на вершині порядку денного модних брендів. Нао Сераті вже встиг продемонструвати свої колекції на Mercedez Benz Fashion Week Johannesburg і South African Menswear Week, а також представити ретро-футуристичну колекцію в колаборації з adidas Originals — брендом, який грає важливу роль в молодіжній культурі Південної Африки.