Balenciaga, Prada і Thom Browne стануть першими брендами у віртуальному магазині Meta
Користувачі Instagram, Facebook і Messenger зможуть одягати своїх аватарів у дизайнерські образи
Генеральний директор Meta Марк Цукерберг оголосив про запуск Meta Avatars Store. На думку голови компанії, модний маркетплейс відкриє нові можливості для самовираження користувачів у соцмережах та стане рушійною силою креативної економіки.

Цукерберг і віце-президент Instagram з fashion-партнерств Єва Чен вже «приміряли» цифровий одяг від перших партнерів Meta Avatars Store — Balenciaga, Prada і Thom Browne, до яких незабаром приєднаються й інші модні лейбли. Вже цього тижня віртуальний магазин планують відкрити у Канаді, Мексиці, Таїланді та США.
Користувачі Meta можуть створювати власні аватари з 2019 року. На початку 2022-го компанія представила їхній новий 3D-формат для своїх платформ, включаючи Instagram, Facebook і Messenger. І хоча для аватарів вже можна вибирати безкоштовне вбрання, Meta хоче запропонувати більше варіантів для стилізації цифрових «я» на шляху до створення метавсесвіту.