To main content
Карантин споживання: Лі Еделькорт прокоментувала вплив епідемії коронавірусу на fashion-індустрію
Почати з чистого аркуша
Одна з найвпливовіших тренд-прогнозистів і fashion-аналітиків світу Лідев'ю Еделькорт передбачає бажання клієнтів майже півстоліття. За її ловами, COVID-19 викликає «карантин споживання», який матиме глибокі культурні та економічні наслідки. Але вони можуть призвести і до позитивних змін. Про це Еделькорт повідомила в інтерв'ю виданню Dezeen.
  • Зниження рівня забруднення навколишнього середовища
  • Нові можливості для локального виробництва
  • Розвиток інноваційних способів створення та презентації нових продуктів
  • Глобальне переосмислення цінностей
Зупинка роботи фабрик в Китаї, де сконцентровані найбільші виробничі потужності текстильної промисловості — це мільярдні збитки. А якщо точніше, згідно зі звітом ООН, світова промисловість уже втратила $50 мільярдів, з яких $1,5 мільярда припадає на текстильну галузь. За словами Лідев'ю Еделькорт, людям доведеться звикати жити з меншою кількістю речей і рідше подорожувати, оскільки вірус руйнує глобальні ланцюги поставок і транспортні мережі. Однак, в цьому є екологічні вигоди, зокрема зниження викидів вуглецю:
Недавні знімки повітря над Китаєм показали, що два місяці без виробництва очистили небо та дозволили людям знову дихати
Тренд-аналітик сподівається, що після того, як ми переможемо вірус, ми зможемо створити кращу систему з більшою повагою до природи та людської праці. За прогнозом Еделькорт, місцеві галузі, фермерські ринки, вуличні заходи та ініціативи з бартерними системами будуть набирати обертів: «Епоха Аматорів, схоже, прийде набагато швидше, ніж я очікувала».
Зрештою, ми будемо змушені робити те, що повинні були зробити в першу чергу
Лі Еделькорт зазначає: протягом кількох років ми розуміли, що людству потрібно ввести драконівські зміни в те, як ми живемо, подорожуємо, споживаємо та розважаємося, щоб вижити як вид і зберегти планету. Ми не зможемо продовжувати виробляти стільки товарів і продуктів. При цьому серед молодих поколінь зростає усвідомлення того, що володіння та зберігання таких речей, як одяг і автомобілі, перестало бути привабливим.
euronews.com
Схоже, ми масово вступаємо в карантин споживання, в якому навчимося бути щасливими в простому одязі, наново відкриваючи для себе улюблені речі, читаючи забуту книгу та готуючи домашню їжу, щоб зробити життя прекрасним
«Мало хто розуміє, що зараз відбувається з нашим світом і економікою. Часто в компаніях до 90% всіх товарів виробляються в Китаї з нафтопродуктів, таких як пластик і поліестер. Скоро ми побачимо порожні полиці з взуттям, телефонами, одягом і навіть зубною пастою. У нас буде дефіцит медикаментів і ми побачимо зупинку в нескінченному виробництві потворних сувенірів і непотрібних сумочок», — говорить експерт.

Наслідки спалаху коронавірусу змусять нас почати з чистого аркуша, тому що багато компаній будуть знищені в процесі уповільнення темпів виробництва. Буде потрібна велика сміливість, щоб побудувати економіку з новими цінностями і технологіями виготовлення як модних, так і всіх інших продуктів.