Український бренд LESSLESS демонструє будуарну розкіш на виставці Pitti Uomo у Флоренції
Натхнення Золотим віком Голлівуду
Fashion інсайдери зібрались у Флоренції на головній світовій події чоловічої моди. В цьому сезоні, з 13 по 16 червня, гості виставки побачать вишуканий genderless одяг у дусі позалаштункових образів зірок епохи класичного кінематографа від української марки LESSLESS.

«До колекції увійшли двосторонній шовковий халат, комплекти піжами та дуо із шортів та сорочки у стилі Лео ДіКапріо у фільмі «Ромео + Джульєтта», розкішні кашемірові лаунж пальто, лляні та атласні халати, які ми радимо вдягнути поверх білої сорочки або костюма для свят, надихаючись образами Кірка Дугласа, Кларка Гейбла та Кері Гранта, — розповідають у LESSLESS.
Елегантні та розслаблені моделі в концепції «from bedroom to boardroom» можна носити поза домом разом із базою капсульного гардеробу. До колекції також увійшла універсальна шовкова нічна сорочка, натхненна образами Ів Сен Лорана у його будинку в Марракеші.

Бренд стирає гендерні стереотиипи, а також прагне розвивати відповідальну моду, виготовляючи речі з натуральних благородних матеріалів лімітованими партіями, щоб уникнути перевиробництва. Всі вироби пошиті в київському ательє.
Я дуже люблю носити речі свого чоловіка і це мене ще більше підштовхнуло до ідеї genderless лінійки, яка пасуватиме всім. Із початку повномасштабної війни мій чоловік та співзасновник бренда пішов воювати як доброволець, і це дійсно був важкий рік. Але бренд продовжує свою діяльність і ми дуже хочемо показати цю капсулу у Флоренції, бо саме тут я знайшла прихисток для себе і своєї дитини, поки чоловік захищає країну, — ділиться співзасновниця LESSLESS Аля Гонта.
Одяг LESSLESS обирають Пірз Броснан, Мей Маск, Джеймі Кінг, Кендалл Дженнер, Ева Чен, Лука Саббат, Дмитро Чигринський і багато інших. Уже вдруге бренд співпрацює з Флорентіною Лайтнер — випускницею Королівської академії мистецтв, яка вже встигла попрацювати в команді Dries van Noten. Щоб підкреслити зв'язок бренду до естетики золотого віку, Флорентіна використала принт зебри, навіяні абстрактними графічними мотивами бурхливих 1920-х і 30-х років.