Трек Björ «Army of Me» надихнув Ксенію Шнайдер на нову колекцію 
Pre-Fall 2025 — про силу відповідальності та нову мову деніму
Нова колекція народилася з улюбленого треку Ксенії Шнайдер від Björk — «Army of Me», музичного маніфесту, який звучить як заклик узяти відповідальність за власне життя. У колекції Pre-Fall 2025 цей меседж лунає крізь утилітарні силуети, стримані відтінки та речі, що ніби вчать тримати опору всередині.
Дизайнери переосмислюють чоловічий гардероб для жінок і переносять знайомі елементи у новий контекст. Задня кишеня джинсів раптом з’являється на тренчах і футболках, а золоті нитки, які зазвичай підсилюють шви, стають декоративною вишивкою і нагадають, що денім може бути одночасно функціональним і поетичним. Нитки створюють впізнавані візерунки джинсових деталей (зокрема кишень, поясів і швів) на футболках, спідницях, шортах, джинсах, а також верхньому одязі.
До колекції також увійшли вироби у техніці zero waste, створені у співпраці з ткацькою спільнотою Чернігівщини. Джинсові залишки, виткані на ручних верстатах, перетворилися на спідниці, джинси й куртки — речі, що зберігають тепло рук майстринь. Усі деталі техніки «back pocket» та елементи zero waste вироблені з переробленого деніму, що підкреслює відданість бренду ідеї апсайклінгу та підтримку сталого розвитку.
Фотограф: Pavlo Bloudovskiy

Антон Шнайдер презентував колекцію UTC+0