Лагерфельд народився в Гамбурзі, а в юності переїхав до Парижа, де зробив свій перший важливий крок у світі моди. У 1954 році, коли Карлу було 16, він переміг у конкурсі від Secrétariat International de la Laine (Міжнародної асоціації виробників вовни) та отримав можливість навчатися у дизайнера П'єра Бальмена.
Вперше Лагерфельд досяг неабиякого успіху в середині 1960-х років, коли почав співпрацювати одночасно з чотирма модними будинками: Fendi, Chloè, Charles Jourdan та Krizia, але саме бренд Chanel зробив його рок-зіркою у fashion-світі. Карл любив влаштовувати грандіозні шоу, був суворий зі своїми моделями та всіма, кого він вважав «не модними».
Дизайнер створював не тільки одяг. Варто згадати його аромати Chloé (1975), KL (1982), Jako (1997), а також аромат із запахом книги.
У другій половині 80-х дизайнер відкрив свій талант фотографа і почав знімати рекламні кампанії для Chanel, Fendi, Karl Lagerfeld і робити зйомки для провідного глянцю.
В 90-х модельєр заснував книгарню 7L у Парижі, яка перетворилася на ціле видавництво. Воно спеціалізується на літературі, присвяченій візуальній культурі, мистецтву та фотографії.
У 2004 році у продаж надійшла лімітована колекція, створена у співпраці Karl Lagerfeld та H&M. Колаборація стала початком епохи доступної високої моди.
Карл Лагерфельд пропустив уклін після показу Chanel лише один раз у житті — на паризькому тижні моди SS19, коли здоров'я модельєра почало погіршуватися.