Марія: Нашою першочерговою думкою було показати, скільки всього є в українській культурі, чого ми не знаємо самі. З часом ми зрозуміли, що наші вироби асоціюються з подарунком. Це якісь особливі речі, які ти хочеш збирати в себе вдома, дарувати своїм близьким. Ми хотіли створювати не швидкоплинні вироби, а ті, що хочеться колекціонувати. Тому ми вирішили, що в нас не буде, наприклад, колекцій, які ми будемо називати минулорічними. Наша ідея — продавати більш якісний продукт, а не більшу кількість і за нижчими цінами. Через це ми вирішили, що не будемо робити знижки в бренді. Тобто ми робили всі кроки, щоб підкреслити цінність.
Чесно кажучи, не можу згадати, чи ми якось планували підкреслювати гедонізм і радість життя, коли створювали проєкт. Але зараз це 100% те, що декларують наші клієнти. Це вміння насолоджуватися сьогоднішнім днем, оточувати себе гарними речами і створювати навколо себе класний вайб, затишок і простір, наповнений сенсами. З часом ідея кристалізувалася, і зараз це справді те, як ми бачимо наш всесвіт GUNIA.