У Харкові відкрився ГУМ українських брендів
Головний універмаг на Сумській, 1 став новою шопінг-точкою міста
Від спортивного шику до лаконічної класики — мультибрендовий шоурум зібрав близько 50 українських марок, які створюють одяг, взуття та аксесуари. Серед ключових харківських брендів в ГУМі представлені TOKONIKOMU, KeepStyle, Sonya Scandal, Barbaris, зшити, Kabanchik, TwoHearts, Lunatic studio і Boorbon. Тепер купити новинки від локальних дизайнерів можна в одному місці.
Головна мета проекту — зробити український fashion-продукт доступним харківському споживачеві
«У 2012 році ми створили бренд Fusion як сплав однодумців, сплав культур, сплав єдиної енергії, яка формує майбутнє, — розповідає бренд-менеджер ГУМу Наталя Михайлова. — Нашою метою було створення якісного одягу, який зможе конкурувати з європейськими брендами. Попрацювавши на ринку досить тривалий період, ми отримали багатий досвід власного виробництва, дистрибуції та велику кількість задоволених клієнтів.

На початку 2019-го року прийшло розуміння того, що ми хочемо та можемо бути більше, ніж просто виробником одягу. Ми вирішили йти далі та внести свій вклад у розвиток культури модної індустрії міста як системи сформованих традицій, переконань і цінностей. Так прийшла ідея створення єдиного шопінг простору, де були б зібрані кращі національні бренди».
Ми представляємо альтернативу оточуючим стандартам і розповідаємо про те, як можна змінити шаблонне бачення або доповнити вже сформований стиль
У ГУМі представлені лімітовані колекції за доступною ціною авторського продукту: жіночі, чоловічі та унісекс-речі, а також одяг для дітей.

Для комфортного шопінгу в ГУМі працює кав'ярня та дитяча кімната. У найближчих планах шоурума — відкриття лекторію для проведення культурних тематичних заходів.