Український бренд створив модне шоу в доповненій реальності
У лютому, в рамках Українського тижня моди, FINCH у співпраці з брендом CASTA представили нову колекцію у форматі віртуального шоу. Два місяці потому образи продовжують жити своїм життям в Instagram, розмиваючи межі між реальним і віртуальним простором.
Всі моделі в одязі FINCH і окулярах CASTA були відскановані та надруковані у вигляді 3D скульптур художницею Юлією Бєляєвої, але, головне, всі образи існують у вигляді фільтрів доповненої реальності, які дозволяють розглянути колір, фактуру та принт моделі за допомогою смартфону. Тепер проект став ще більш актуальним в період карантину.
Instagram /finch_wear
Instagram /finch_wear
Instagram /finch_wear
Фільтри з луками в 3D доступні в Instagram акаунтах обох брендів. Принт нової колекції створив японський каліграф Такахіко Ісіі, який спеціально для FINCH виконав на японському написи «Віртуальність», «Реальність», «Життя».
Класичний подіумний показ або презентація на стику моди, мистецтва та технологій? Зрозуміле та передбачуване або сміливе та складне? Звичайно, друге ще і ще раз!
«Цим проектом ми хотіли відкрити дискусію про те, що ми, люди, хочемо залишити собі в підвладному смерті фізичному світі, а що заберемо з собою у вічність віртуальності», — пишуть FINCH в Instagram.
Над AR-реалізацією працювала команда FFFACE, яка створює Instagram-фільтри. 3D сканування, прототипування та друк виконали 3D FUN.
FINCH
Історія FINCH
Щоб створити власний бренд, дизайнери Катерина Бякова та Максим Голуб покинули колишню роботу та поїхали з рідного міста. Нове життя сімейної пари почалося в 2013 році та його символом стала птиця амадина — принт марки FINCH, який сьогодні є її офіційним товарним знаком. Через два роки Vogue UA визнав FINCH кращим молодим брендом в рамках конкурсу Design It.
З моменту заснування бренду для Катерини та Максима було важливо створювати речі європейської якості та поєднувати мінімалізм з тонко переробленим азіатським і слов'янським етно. FINCH виготовляють невеликі колекції, щоб уникнути перевиробництва та принципово не використовують натуральне хутро. Близько 30% речей в колекціях виконані зі стокових тканин з Італії та Німеччини, тобто з нереалізованих залишків. Бренд створює довговічний одяг, який можна легко поєднувати між собою та носити роками.