Напевно, ви бачили щонайменш одну роботу багатопрофільного художника та режисера Шейна Гріффіна — шпалери, створені для запуску iPhone 8. У списку клієнтів його нью-йоркської студії Grif — компанії Apple, Louis Vuitton, Nike, Givenchy, репер Каньє Вест і баскетболіст Леброн Джеймс.
Художній підхід Шейна ґрунтується на сюрреалізмі та абстракції, які майстерно вписуються у повсякденне життя. Він створює графічний дизайн, 3D-анімацію, скульптури та фільми. Прем'єра найзнаковішого відео під назвою «Chromatic» відбулася на конференції TED у 2018 році, а потім арт-фільм демонструвався у галереях Нью-Йорка, Лондона, Дубліна, Москви та Лос-Анджелеса.
У нашій добірці ділимося роботами Grif Studio для футуристичного журналу MeowWolf Zine, який досліджує майбутнє моди, квантової механіки, біоінженерії, спорту та інопланетного життя.