Цифрові художники: 5 натхнень січня
Майстерна взаємодія людини та машини
Дослідження форми, кольору та текстури — особлива пристрасть художника з Німеччини Маркуса Канцлера, який осягає їх комбінації як окрему мову. Він намагається відобразити абстрактні ідеї та втілити їх у захоплюючих композиціях.

Перш ніж стати 3D-дизайнером і поринути у крипто-світ, Маркус вивчав психологію. І хоча автор ніколи не відчував бажання працювати класичним терапевтом, він завжди прагнув викликати у людей емоції та підштовхувати до їхнього розуміння. А ще — поширювати прекрасне та осмислене натхнення світом.
А це експериментальні роботи британського мультимедіа-дизайнера Юджина Шарпа (@ueeism).

«Я проєктую нефізичну гармонію між емоціями, кольором та музикою. Потім роблю уявний знімок змінених станів свідомості та відтворюю його у цифровій формі мистецтва», — так художник спробував описати процес своєї роботи словами в інтерв'ю для проєкту Lightbox.

Крім абстрактних фігур у його витворах можна побачити занепалого ангела чи морську зірку — символ оновлення і зцілення. Творіння Юджина занурюють у мікросвіти та візуалізують зустріч минулого і майбутнього.
Метью Мартін (@impossible.realities) віддає перевагу реалізму і стилю кіберпанк.

Французький автор працює в області 3D, графічного та саунд-дизайну. І відколи митець відкрив для себе Marvelous Designer і Clo3D, у нього з'явився особливий інтерес до моди і цифрового одягу. Метью вивчає анатомію людини та міксує різні фактури у віртуальних образах. Один із них дизайнер створив для Web3 Fashion Week.
Креативний директор і візуальний дизайнер Джакомо Піовесан живе у Мілані — одній з головних світових столиць моди. Тому не дивно, що його цифрова творчість зосереджена на моделях, одязі та аксесуарах.

Серед недавніх релізів автора — NFT колаборація «Extraplanetary Fashion» із проєктом Kianamaranth. Візерунки на віртуальній сукні натхненні капілярами, якими тече кров людини, а вибрані кольори покликані посилити контраст між земним і позамежним.

PIOVE досліджує позапланетну універсальну естетику, починаючи з витоків світу, щоб зобразити моду останнього тисячоліття.
Шлях до цифрового мистецтва Тоні Мюррея із Сан-Франциско розпочався з 3D-моделювання одягу.

Працюючи у швейній промисловості, він познайомився з такими програмними забезпеченнями, як Clo3D, що набирають популярності в індустрії моди. Дизайнер не зупинився на цих інструментах як на технічному рішенні оптимізації виробництва та звернувся до захоплюючого потенціалу творчого самовираження.
Обкладинка — Eugene Sharpe.

Поринаємо у віртуальні світи лідера українського медіамистецтва

Бренд одягу з майбутнього презентував чергову новинку