To main content
Цифрові художники: 5 натхнень весни
Від солодких урбаністичних марень до позапланетної флори
Якими можуть бути на дотик Лондон, Рим і Токіо?

Художник Андрес Райзінгер втілює химерні мрії про міські простори з проєктом «Take Over». Серія 3D-візуалізацій зображає затишні перевтілення вулиць великих міст від Дубаї до Амстердама завдяки лагідним драпіруванням і пухнастим фактурам.

М'які оздоблення фасадів контрастують з жорсткими будівлями, створюючи казкові острівці спокою та ніжності в урбаністичному пейзажі.

Смакуємо впізнавану естетику аргентинського автора Андреса Райзінгера — одного з найзатребуваніших мультидисциплінарних дизайнерів сьогодення, який стирає кордони між матеріальною та цифровою реальністю.
Український митець презентував нову роботу з серії «Віртуальний сад».

Художник продовжує створювати небачених героїв і знайомить нас із «КвіткоНосом» — ароматерапевтом цифрового світу, який став учасником виставки «Art on the Battlefront» від Vogue UA.

«Невтомний мандрівник, він зайнятий збиранням прекрасних запахів неосяжних просторів вигаданого світу. Як тільки надчутливі рецептори його благородного носа учують новий невідомий аромат, його химерне тіло розпушується, приймаючи вигадливі форми, а на маківці розквітає промениста квітка. Цей геній не тільки насолоджується виявленим запахом, але й знаходить йому застосування для складання лікувальних та заспокійливих ароматів. І не тільки… За запахом КвіткоНіс здатний відстежити найскладніший ланцюжок подій, скласти повну картину того, що відбувається, а в деяких випадках і передбачити приховане майбутнє», — розповідає Степан Рябченко.

Кульмінацією проєкта «Art on the Battlefront» стала виставка в історичному центрі Відня в Будинку художників (Künstlerhaus), яка відбулась у квітні за участі 19 українських митців.
BloomiNose by Stepan Ryabchenko
Краса природи полягає в її складності, крихкості та швидкоплинності — вважає цифровий митець Фабіан Аертс.

Художник із Бельгії багато років працював арт-директором і дизайнером в різних агентствах великих марок, а сьогодні займається моушн-дизайном і 3D-анімацією на фрілансі.

Проєкт Reef — ода митця природі та чудесам, які її оточують. «Природа може навчити нас багатьом урокам, але один із найважливіших: все змінюється. Ніщо не вічне. Пори року приходять і минають. Рослини цвітуть і опадають насінням», — зазначає Фабіан.

Автор досліджує нові візуальні мови та співпрацює з амбітними студіями, режисерами і компаніями з усього світу — від французького косметичного бренду Biotherm до американської компанії Hexagon Geospatial, яка спеціалізується на геолокації та працює на такі організації, як NASA й Airbus.
Людство змінює, пристосовує і зрештою руйнує те, що надала нам мати-природа. Аргетинський дизайнер і цифровий митець Езекіель Піні, відомий як Six N. Five, нагадує про наш борг перед Землею з проєктом Make Room For Us — імерсивним простором, створеним у метавсесвіті разом із Everyrealm і Alexander Team.

Візуалізація «Звільніть для нас місце» не просто пропонує адаптувати архітектуру до природи, а говорить про наше покаяння та прощення за шкоду, яку ми завдали у фізичному світі. «Тепер наша черга адаптуватися до того, що існувало завжди», — вважає художник.

За допомогою адаптивного дизайну, який імітує клітинні організми, Six N. Five створює архітектурну систему, що взаємодіє з природою в уявній екосистемі скель, гір і віртуальних ландшафтів.

Цифровий художник, який співпрацює з Microsoft, Nike, Burberry, Moco Museum, Samsung та іншими провідними компаніями, нагадує, що Земля — це наш план А і наш план Б.
Чеський цифровий художник і режисер Ондрей Зунка створив енциклопедію дивних квітів.

Серед віртуальних рослин проєкту The Fleur цвіте космічна Carbonetta, представлена на аукціоні Sotheby's. Сяючий «шлейф» допомагає квітці стабілізуватися під час польоту, ловити дрібних комах і насичуватися вологою з повітря. А ще, коли Carbonetta стикається з турбулентністю або сильним вітром, вона може розпадатися на дрібніші фрагменти, що дозволяє їй швидко колонізувати нові території.

Митець, який мешкає в Лондоні, розповідає свої візуальні історії у межах спекулятивного реалізму. Він отримав ступінь магістра економіки та системної інженерії, але розчарувався в цій області та почав експериментувати з дизайном і діджитал-мистецтвом.

У портфоліо 3D-художника — проєкти для Nike, Puma, Apple, Burberry, MTV, Prada та інших брендів, а сьогодні автор керує власною бутик-студією цифрового мистецтва і дизайну Zünc Studio, заснованою разом із художницею Therese Detje.
Обкладинка — PARADIGM by Fabian Aerts.

Україна готує одразу два проєкти для найбільшої архітектурної виставки світу