Diesel створив капсулу зі старих речей, які зберігалися на складі
Італійський бренд анонсував нову лінію Diesel Upcycling For, яка шиється із залишків попередніх релізів марки
Перша апсайклінг-колекція створена зі складського одягу та архівів дочірньої марки 55DSL з фокусом на графічному дизайні, музиці та вуличній естетиці. Бренд виготовив 5055 чоловічих і жіночих речей без використання нової сировини — футболки, сорочки, худі, джинси, куртки та сумки. На всіх предметах одягу розміщений QR-код, який направляє покупця на сторінку з докладним описом процесу виробництва кожного fashion-продукту.

Diesel дає друге життя забутим речам в рамках стратегії Diesel For Responsible Living, яка орієнтована на більш стійке майбутнє в стрімко мінливому світі та включає регулярне використання апсайклінгу в виробництві.
Нова колекція була представлена під час Міланського тижня моди в сторі, який очолює креативний директор Diesel Licenses і керівник екологічного напрямку Андреа Россо:
Апсайклінг для мене — це як прибирання кімнати. Якщо ви наведете порядок в своєму домі, можливо, ви знайдете якийсь загублений або забутий предмет дворічної давнини. Потім ви повертаєте його до життя, і він знову стає новим. Неважливо, скільки йому років, важливо, як ви дасте йому друге життя.
Своєю рекламною кампанією бренд закликає вибирати альтернативу, відстоювати планету, святкувати індивідуальність і заохочувати цілісність.
Diesel призначатиме нових дизайнерів і креативних умів для розробки кожної нової колекції з перероблених речей.