Чарльз Уорт, Луї Віттон, Поль Пуаре, Коко Шанель, Крістіан Діор, Ів Сен-Лоран, Кельвін Кляйн, Ральф Лорен, Александр Макквін, Том Форд — успіх багатьох провідних дизайнерів прийшов завдяки дизайну, який сподобався найбільшій демографічній групі споживачів. А коли House of Worth, Paul Poiret і Mainbocher не змогли наздогнати мінливу демографічну ситуацію, вони втратили клієнтів і в кінцевому підсумку закрили свої магазини.
Це єдина книга, що охоплює повні життєві цикли модних тенденцій за 600-річний період, відстежуючи демографічні зміни. Видання точно оцінять дизайнери, рітейлери, fashion-аналітики, куратори музеїв, викладачі та історики моди.