Залишившись наодинці з самими собою, люди задаються питанням: що дійсно має першорядне значення в моєму житті та приносить справжню радість? Ми проводимо більше часу з сім'єю, готуємо домашні обіди, читаємо книги, які постійно залишали на потім, і менше турбуємося про різноманітність гардеробу, бо не відвідуємо ніяких заходів.
Коли люди повернуться в суспільний простір після припинення обмежень, бренди повинні будуть сфокусуватися на створенні відчуття повсюдного затишку. Інтер'єри магазинів, ресторанів та інших закладів повинні говорити «відчувай себе як вдома», а одяг бути універсальним, комфортним та функціональним.
Екстраверти, які звикли до постійного живого спілкування, та затяті мандрівники, можуть відчувати стрес і «брак повітря», тому компаніям варто сфокусуватися на створенні онлайн-продуктів, що викликають звичні емоції від спілкування та пізнання нового. Скористайтеся тим, що життя активно триває в інтернет-просторі та забезпечте користувачів ще більшою конфіденційністю та автономністю при наданні послуг.