На другому саміті The Year Ahead: Luxury, який пройшов у Нью-Йорку 21 листопада, співзасновник і генеральний директор Rent the Runway Дженніфер Хайман
зазначила, що «гордість за власність мертва, а гордість за доступ — це нова розкіш». За словами Хайман, одна з переваг моделі оренди полягає в тому, що вона дозволяє генерувати корисні дані — які матеріали для одягу найбільш довговічні та витримують найбільшу кількість прань: «Ми зможемо повернутися до наших партнерів-дизайнерам і допомогти їм виробляти більш стійкі продукти в майбутньому».
Тепер за увагу клієнта боротимуться не лише спеціалізовані платформи з оренди та ремонту речей, а й визнані світові бренди. Експерти The Business of Fashion і McKinsey & Company прогнозують, що великі гравці світу моди будуть поступово розглядати альтернативи володінню. Аби залишатися актуальними для споживачів, їм будуть потрібні нові бізнес-рішення, які відповідають еволюції споживчої поведінки, що кидає виклик усталеній системі fashion-індустрії.