Біллі Айліш і мода: від екомерчу до власної колекції дитячого одягу
Як наймолодша володарка Греммі впливає на fashion-індустрію
Американська співачка Біллі Айліш стала наймолодшою лауреаткою Греммі в історії. На 62-й церемонії нагородження премією в Лос-Анджелесі 18-річна виконавиця отримала відразу п'ять статуеток Греммі, в тому числі за кращий дебют, кращу пісню та кращий альбом року.

Коли на музичний олімп сходить нова зірка, шанувальники та модні медіа починають полювати за її сценічними та стрітстайл-образами. А коли серед заголовків про «нову ікону стилю» з'являються новини про колаборації та запуск власної лінійки, інфлюенсер стає ще більш впливовим у світі моди. Що ж, хто така Біллі Айліш для fashion-індустрії?
Кілька шарів оверсайз-сорочок, кричущі кольори, масивні снікерси та великі аксесуари — кумир покоління Z використовує свій стиль як захисний механізм. В інтерв'ю австралійському Vogue співачка зізналася, що ховається під широченними брюками, щоб ніхто не судив її тіло — тільки голос: «Я люблю одягатися, ніби я на 800 розмірів більше». Біллі нехтує дрес-кодом, тому надягає один і той самий одяг для червоної доріжки і походу в супермаркет. У гардеробі зірки наряди від Louis Vuitton, Balenciaga, Stella McCartney, Off-White і Gucci — саме в костюмі італійського бренду співачка з'явилася на церемонії нагородження премією Греммі.
Модні колаборації
Минулого року інфлюенсер знялася в рекламному ролику Calvin Klein під власну пісню «bad guy» з гаслом «Я говорю свою правду», а також у кампанії німецького бренду MCM. Ім'я 18-річної співачки використовували й інші марки.

Bershka та Біллі Айліш створили спільну колекцію, присвячену дебютному альбому артистки «When We All Fall Asleep, Where Do We Go?». Крім об'ємних світшотів і брюк в лінійку ввійшли сумки-шоппери та чохли для iPhone, прикрашені графіті, портретами співачки та назвою її першого лонгплея.
На дебютний альбом виконавиці звернув увагу й бренд Urban Outfitters, який випустив одяг, балаклави, а також платівки та касети з піснями Біллі.

У співпраці з брендом вуличного одягу Freak City співачка представила речі, з яких складається її повсякденний гардероб — худі, шорти та топи в неонових кольорах з принтами. Ще однією колаборацією стала міні-капсула з брендом Siberia Hills, яка, однак, була знята з продажу через звинувачення в плагіаті — творці скопіювали персонажа Нодзомі Тодзьо з аніме-серіалу Long Live!
Екомерч
Недавно Билли Айлиш выпустила линию экологичного мерча совместно с брендом H&M, в которую вошли ее любимые оверсайз-футболки, худи, штаны-джоггеры, носки, панамы, шапки и поясные сумки с именем артистки. Пока масс-маркет гигант H&M пытается производить хотя бы часть своего ассортимента из переработанных материалов, Билли планирует оборудовать все залы, где будут проходить ее выступления, баками для утилизации перерабатываемых отходов, а еще призывает фанов приходить на концерты со своими бутылками для напитков.

Нещодавно Біллі Айліш випустила лінію екологічного мерчу спільно з брендом H&M, в яку ввійшли її улюблені оверсайз-футболки, худі, штани-джогери, шкарпетки, панами, шапки та поясні сумки з ім'ям артистки. Поки мас-маркет гігант H&M намагається виробляти хоча б частину свого асортименту з перероблених матеріалів, Біллі планує обладнати всі зали, де проходитимуть її виступи, баками для утилізації відходів, які переробляються. А ще закликає фанів приходити на концерти зі своїми пляшками для напоїв.
Знайомтеся, Blohsh
Співачка встигла не тільки створити колаборації з декількома європейськими та американськими марками, а й заснувати власний бренд Blohsh (Billie Eilish's Creation) і представити колекцію дитячого одягу: футболки, шорти, худі, спідниці, шкарпетки, шапки та кросівки в білому і кислотно зеленому кольорах з написами Billie та фірмовим логотипом.

Біллі Айліш вдається привертати увагу своїми екстравагантними образами та разом з тим не давати приводу говорити про своє тіло, надягаючи мішкуватий костюм на найпрестижнішу музичну премію світу. Як і будь-який інший представник покоління Z, вона проявляє свою унікальність, відмовляючись від суворих рамок. І в музиці, і в моді.