Вибір редакції: 5 книг серпня
Цього місяця наша редакція вивчає взаємодію моди з мистецтвом, цифровими технологіями та економікою, а ще дізнається більше про секонд-хенд ринок і небезпечний одяг
Філософія моди
Книга Ларса Свендсена присвячена взаєминам між модою, сучасністю та ідентичністю людини. Пам'ятаєте цю цитату з фільму «Диявол носить Prada»? «Ви підходите до шафи та вибираєте, не знаю... вайлуватий блакитний светр, оскільки хочете всім показати, що ви — людина серйозна і вас зовсім не хвилює, у що ви одягнені. Але ви не знаєте про те, що цей светр — не просто блакитний чи бірюзовий, а небесно-блакитний <...>. Заради появи цього відтінку були витрачені мільйони доларів і величезна праця. І хоча ви впевнені, що зроблений вами вибір підкреслює вашу незалежність від моди, насправді ви носите светр, який був обраний для вас людьми в цій самій кімнаті».

У своїй книзі Свендсен також доводить, що мода — це світ, в якому ми всі живемо. Він досліджує його міфи, ідеї, історію, що породила heaut couture, тренди, а також саме поняття моди. Автор зібрав висловлюваннях різних філософів про моду, включаючи мислителів Адама Сміта, Ролана Барта та Жана Бодріяра, щоб проаналізувати моду як історичний феномен і естетичну філософію. Також Свендсен визначає важливість розвитку моди в таких областях, як мистецтво, політика та філософія.
Old Clothes, New Looks: Second Hand Fashion
Ринок перепродажу модних продуктів продовжує зростати. Підвищений інтерес до «вінтажного» та вживаного одягу з боку споживачів і дизайнерів, який ми бачимо останнім часом, — це лише прояв довгої та складної історії повторного використання речей. Як, коли і чому це сталося — тема цієї книги. Читач зануриться у Флоренцію епохи Відродження, ранню індустріальну Англію, колоніальну Австралію та Ірландію середини ХХ століття.

«Old Clothes, New Looks» сфокусована на трьох аспектах: історії, культурі торгівлі та сучасному оновленні секонд-хенд одягу. Книга незамінна для тих, хто цікавиться модою, матеріальною культурою, споживанням і антропологією, а також для дилерів, колекціонерів і, звичайно, для тих, хто носить старий одяг.
Жертви моди. Небезпечний одяг минулого та наших днів
Чи може мода бути небезпечною? Звісно, так. У своїй монографії Дейвід Елісон Метьюс розповідає про смертельні небезпеки для виробників і власників модних товарів — як в період XIX-XX століть під час стрімкого розвитку технологій, так і сьогодні.

Автор ділиться історією капелюшного і взуттєвого виробництва та показує, як звичні кожному речі — туфлі або шарф, піжама або гребінь для волосся — можуть стати причиною загибелі або важкої хвороби.

Як сказано в анотації книги, Метьюс переносить читача не тільки в світ модної індустрії, а й на театральні підмостки, в кабіну аероплана або в вагон канатної дороги, розповідає про трагічні долі Еми Ліврі, Айседори Дункан, безвісних капелюшників або продавщиць універмагу, що стали жертвами шкідливого виробництва, пожежі або нещасного випадку, в сумному результаті якого ключову роль зіграв модний одяг або річ.
Vogue on Calvin Klein
Модний журналіст Наташа Фрейзер-Кавассоні розповідає про один з найуспішніших брендів сучасності. Про те, як майстер мінімалізму Кельвін Кляйн побудував модну імперію, в якій є все — від джинсів і білизни, до подушок і парфумів.

На початку 1970-х Кляйн представив джинси зі своїм ім'ям на задній кишені та піднес цей предмет гардероба до статусу дизайнерської речі. У 1990-х він також зробив популярною сексуальну чоловічу нижню білизну, використовуючи в кампейні чари молодого Марка Волберга.

Протягом багатьох років одяг бренду документували на сторінках Vogue кращі фотографи. Стильні та провокаційні рекламні кампанії Calvin Klein із залученням знаменитостей змінили обличчя американської реклами. Дізнайтеся історію бренду та насолодіться знімками в книзі Vogue on Calvin Klein.
Кінець моди: одяг і костюм в епоху глобалізації
У своїй колективній монографії найбільші теоретики та історики моди фокусуються на її взаємодії з сучасними індустріями — мистецтвом, цифровими технологіями, економікою, а також з найважливішими актуальними проблемами — глобалізацією, екологією, меморіальної політикою. Книга дає можливість подивитися на глобальні культурні зрушення через призму моди як універсальної і багатогранної семіотичної системи.

Серед авторів монографії — Хейзел Кларк, Адам Гечі, Валері Стіл, Вікі Карамінас, Аньєс Рокамора, Ольга Вайнштейн, Хіларі Раднер і Сенді Блек.

Від книги-натхнення про голівудські вбрання до посібника зі створення бренду

Журнал присвятив вересневий випуск сотні людей і їхнім історіям