Finch створили капсулу одягу з доповненою реальністю
Одна річ для кількох діджитал-образів
У цифрову епоху ми одягаємося не тільки для реального, а й віртуального життя. Щоб задовольнити потребу клієнтів у створенні діджитал-контенту для соцмереж, український бренд Finch у співпраці зі студією по розробці продуктів доповненої реальності FFFACE представив AR-одяг.

У капсульну колекцію увійшли футболки та світшоти з 3D-анімацією, яка оживає, якщо навести камеру на принт через Instagram Stories. Анімація виходить за межі одягу та рухається в реальному часі. При цьому один предмет гардероба може мати кілька AR-ефектів, тобто за допомогою однієї і тієї ж речі можна створювати кілька цифрових образів. Уже через місяць команда FFFACE випустить другий шар до кожного предмету одягу.
Щоб активувати AR-шар, не потрібно ніяких додаткових мобільних додатків. Потрібно лише відкрити Instagram-ефект, навести на принт і зробити фото або відео та поділитися ним із фоловерами. На базі Instagram-фільтра ефект доступний всім і може оновлюватися без змін у фізичному одягу.
Команди працювали над новим продуктом протягом п'яти місяців. Finch створили стійкий малюнок, який легко витримує численні прання та не вигоряє. Він працює як маркер для фільтра при будь-якому освітленні.

Більшість елементів кожної пари можна регулювати та змінювати

Для тих, хто хоче поринути в нефізичний світ діджитал-моди

За підтримки Українського культурного фонду